Przejdź do treści

Dla Pacjentów

Co powinienem zrobić w przypadku awarii urządzenia?

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy techniczne ze sprzętem medycznym skontaktuj się z serwisem.

a. VENATMED – zgłaszanie awarii do godziny 15.30 od poniedziałku do piątku TEL. 68 411 10 80

b. Air Liquide Sante – serwis koncentratorów PERFECTO , DeVilbis, NewLife TEL. 722 040 860

c. AeroMedica– serwis koncentratorów AEROPLUS 5, OXY 6000 TEL. 22 828 40 67 d. BJESKA – serwis respiratorów TRILOGY 100, NEFTIS, BiPAP A 40

W zależności do sytuacji problem można rozwiązać podczas rozmowy telefonicznej dzięki udzielanym radom ze strony pracowników serwisu. W przypadku bardziej skomplikowanej usterki pracownicy serwisu dostarczają zapasowy sprzęt medyczny. Jeżeli w tym czasie istnieje zagrożenie życia dla Pacjenta, należy skontaktować się z jednostką ratownictwa medycznego.